عاملان ناامنی و تفرقه درجهان اسلام صهیونیست‌ها هستند

عاملان ناامنی و تفرقه درجهان اسلام صهیونیست‌ها هستند

  • 1101
عاملان ناامنی و تفرقه درجهان اسلام صهیونیست‌ها هستند

در حقیت قرآن کریم این وحی الهی بزرگترین معجزه پیامبر اسلام هدیه آسمانی به اهل زمین علاوه برهدایت و راهنمایی بشریت برای قرار دادن انسان‌ها وجوامع بشری با هدف وحدت یک پارچگی واتحاد به جهانیان و به ویژه برمسلمانان عرضه و نازل شد است .در سوره آل عمران آیه 103 خداوند می فرمایند: واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا و اذکروا نعمت الله علیکم اذ کنتم اعداء فالف بین قلوبکم فاصبحتم بنعمته اخوانا

...همگی به رشته دین خدا چنگ زده و به راههای متفرق (مدعیان دین ساز ) نروید. به یاد آرید این نعمت بزرگ خدا را که شما با هم دشمن بودید خدا در دل‌های شما الفت ومهربانی انداخت و به لطف خداوند همه برادردینی یکدیگر شدید. علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه در تفسیر المیزان می‌فرمایند حبل الله همان قرآن و رسول خدااست.
از آنجایی که توحید (کلمه لااله الاالله )،و کتاب آسمانی قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) بهترین فصل الخطاب و محور اتحاد جهان اسلام است. مسلمانان دارای مشترکات زیادی هستند نظیر آئین عبادی حج وعمره که در این میعادگاه الهی مسلمانان دل ازتعلقات دنیا جدا می کند، عرب و عجم سیاه و سفید، فقیروغنی رئیس و مرئوس همه یک نوع لباس می پوشند وبا بندگی کامل دور حرم امن الهی عاشقانه به عبادت می‌پردازند، قبله واحد کعبه، پنج وعده نماز واجب ، روزه واجب ... از برنامه های عبادی و اعتقادی اسلام است که بین ملت های مسلمان به صورت مشترک انجام می گیرد.

به فتوای علمای عادل و عاقل اسلام کسی که کلمه شهادتین را بر زبان جاری کرد ومسلمان شد خون جان مال وناموس او محترم است وهر نوع اهانت وبی حرمتی به مسلمان حرام است. پس چرا باید به وسیله یک مسلمان برمسلمان دیگر حملات انتحاری و قتل انجام بگیرد؛ چرا باید سینه یک مسلمان شکافته شودوقلب او ازبدن بیرون آید چرا باید سرهای مسلمانان بی گناه از بدن جدا شود.چرا باید درسوریه ،افغانستان پاکستان مصربحرین عراق فلسطین، این همه ناامنی باشد آیا تابه حال مسلمانان فکر کردند چه دست های پنهان و آشکاری در میان است که همواره تلاش دارند بیداری اسلامی مسلمانان را در نطفه خفه کنند ومسلمانان را به جان هم بیندازند. اگراندکی فکر کنیم وبصیرت به خرج دهیم متوجه می شویم که منشا این همه فتنه انگیزی ها ودرگیری ها قدرت های استکباری وضداسلامی وصهیونیستی ها هستند که با استفاده از رسانه ها، شبکه های ماهواره ای درفضای سایبری وجنگ نرم وایجاد جنگ های روانی و نشر اکاذیب و بعضا با استفاده از فریب خورده گان وعالمان بلاعمل ودرباری ومزدوران واستفاده ازتعصب های کور کورانه و ترویج دعواهای قومی ونژادی تلاش دارند. برتفرقه‌ها بیافزایند واز اختلاف اندازی سود ببرنند و به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند. اما ملت‌ها وحکومت های مسلمان و تمام آزادی خواهان عالم باید باهوشیاری بصیرت وآگاهی ایمان و عزم راسخ استقامت وپایداری فریب ها و ترفندهاو توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام وصهیونیست ها رابشناسند. ودر شرایط حاکم برجهان وبیداری اسلامی راه مقابله با دشمنان را بدانند واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا بهترین استوارترین ومستحکم ترین سلاح مقابله با دشمنان اسلام وحدت و عدم تفرقه است. اگر جهان عظیم اسلام متحد بود هرگزهیچ قدرتی به خود اجازه نمی داد به اسلام قرآن ومقدسات و احکام دینی اسلام توهین کند. اگر ملت های مسلمان متحد بودند هرگز اسرائیل غاصب و جنایت کارجرات نمی کرد برسر کودکان بی دفاع وزنان ومردان بی سلاح بمب بی افکند وبر مردم مظلوم فلسطین به شکل وحشیانه ظلم کنند. دیگر جنایت کاران ومستکبران یاساکت باشند و یا ازجنایات دفاع کنند و با ریا کاری به فریب افکار ملت ها بپردازند. اگر جهان اسلام اتحاد داشته باشد جهانخواران وقدرت های استکباری هیچگاه در کشورهای منطقه و اسلامی جرات دخالت نداشتند و به خود اجازه نمی‌دادند. برای تعین سرنوشت ملت های مسلمان تصمیم بگیرند . البته منظور از وحدت اسلامی این نیست که در احکام جزئی وهمه فروعات علمای اسلام بریک رای ونظر باشند. شما ملاحظه کنید جریان های سیاسی و احزاب در تمام کشورهای توسعه یافته با تفکرات و نظرات مختلف حضور دارند ولی در راستای منافع خود وملت نظرات و اختلافات خود را یک کاسه و جمع بندی می‌کنند و براساس مصالح و منافع ملت خود برنامه ریزی می کنند و دست به جنایت آدم کشی و حملات انتحاری وقتل وغارت نمی زنند. ملت ها و حکومت های مسلمان هم می توانند با اختلاف نظرات براساس مشترکات واصول روایط سیاسی اقتصادی نظامی و علمی خود را بیش از این تقویت کنند وبا اتحاد ویک پارچگی برای توسعه واعتلای کشور ومنافع ملت خود باهم همسو وعاری از هرگونه کینه و دشمنی باشند. انشاالله به زودی شاهد وحدت و انسجام جهان اسلام بیش از این باشیم وملت ها ی مسلمان وجهان اسلام با بسیج همگانی بزرگترین و قوی ترین سازمان بین المللی اسلامی در جهان را تشکیل دهند .

منبع : خبرگزاری برنا



مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 47
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 25
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 8
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 25
            بازدید ماه بازدید ماه : 1175
            بازدید سال بازدید سال : 2518
            بازدید کلی بازدید کلی : 49830

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.15.218.254
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            خبرنامه

            خبرنامه

              براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



              آخرین نطرات کاربران

              آخرین نطرات کاربران

                درباره ما

                   نواندیشی دینی
                  به وب سایت : من خوش آمدید اینجانب عباسعلی باباگل زاده چاری به جهت علاقه به فعالیت های فرهنگی اجتماعی و سیاسی . این وب سایت را طراحی نمودم تا بتوانم در فضای مجازی و رسانه همچنین ارتباط با مردم و جوانان عزیز سعی نمایم در حوزه نواندیشی دینی و برمحور اعتدال و اخلاق انسانی فعالیت فرهنگی اجتماعی داشته باشم از همه دوستان گرانقدر و فرهیخته تقاضا دارم با ارائه هرگونه پیشنهاد و انتقاد ما را در پیشبرد اهداف یاری فرمایند . با تشکر شادکام و سر فراز باشید

                کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به نواندیشی دینی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف